
به مناسبت هفته ی سلامت کارگاه آموزشی با عنوان( سلامت روان و خانواده) روز یکشنبه 3 اردیبهشت ماهدر مرکز رامشیر برگزار گردید .در این کارگاه ضمن دعوت قبلی از سرکار خانم انوری مسئول واحد سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان ، حدود 90 نفر از والدین اعضاء حضور داشتند . خانم انوری تقویت ارتباط اعضای خانواده، کاهش استرس با تقویت ارتباط مثبت، ارتقای دلبستگی به مدرسه، تقویت باورهای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان...
ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دنبال میکنید
برچسب: برگزاری,کارگاه,آموزشی,سلامت,روان,خانواده,مرکز,رامشیر,مناسبت,هفته,سلامت, نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 1:04